2025. október 21., kedd Névnap: Orsolya, Zsolt
: Részben felhős, 7°C – részletes időjárásjelentés »
EUR: 389,62 Ft USD: 335,27 Ft
EXKLUZÍV
Keresés PROGRAMOK Belépés Regisztráció Archívum
Kezdőlap Szépségipar EliteLifeStyle GlobalInvest - gazdasági magazin Top-Secret Szigorúan Bizalmas Tabuk Nélkül Esti Rikkancs EU-tudósítás Brüsszelből Belföld Külföld Politika Kultúra Gazdaság Mozi Történelmi Talányok StreamZóna Tech-tudomány Podcast Országgyűlési Választás 2026 Egészség Közélet Civil Szervezetek Esti Budapest Művészet Szépség Utazás Sport FreeTime/Szabadidő Életmód Természetgyógyászat Horoszkóp Teszt
ELINDULTUNK!
Köszöntünk titeket az Esti Hírlap online változatában! Az ország egyik legrégebbi napilapja most digitálisan tér vissza – friss hírekkel, háttéranyagokkal és különleges tartalmakkal.


A határvonal, amit már egy márka sem hagy figyelmen kívül – Majka és a One szakítása

Megosztás
A határvonal, amit már egy márka sem hagy figyelmen kívül – Majka és a One szakítása

Vannak pillanatok, amikor a szavak súlya hirtelen megváltozik. Amikor egy mondat nemcsak elhangzik, hanem következménye is lesz. A Majka és a One Magyarország közötti kapcsolat megszakadása pontosan ilyen pillanat.

Az egyik legismertebb magyar előadó és egy feltörekvő mobilpiaci szereplő együttműködése tavaly még szimbolikusnak tűnt: a tömegeket elérő előadó és a "mindenkihez szóló" márka összefonódása logikus lépés volt. De a márkaértékek nemcsak szlogenekből, hanem felelősségből is állnak. És amikor a márka úgy érzi, az arca már nem tükrözi az általa képviselt értékeket – akkor lépnie kell.

Ez történt most is. A One hivatalos közleményében egyértelművé tette: a döntésük nem politikai vagy kampányjellegű. Egyszerűen üzleti és etikai megfontolás vezette őket. Egy olyan világban, ahol a közéleti megnyilvánulások másodpercek alatt váltanak ki reakciókat, egyre kevesebb mozgástere van annak, aki egyszerre szeretne szabadon szólni és mindenkihez szólni.

A cég nemcsak a szerződést bontotta fel, hanem a megmaradt reklámbüdzsét – 150 millió forint értékben – a társadalmi felelősségvállalás irányába fordította. A Borsod-Abaúj-Zemplén megyei civil szervezetek, kórházak, alapítványok lettek a gesztus kedvezményezettjei. A döntés így nem csupán elhatárolódás, hanem egyfajta pozitív újraértelmezése is annak, amit egy márka ma képviselhet.

Ez nem egy Majka-ellenes ítélet. Nem is a popkultúra szereplőinek elnémítása. Inkább egy új fejezet abban, hogyan viszonyul egymáshoz márka, közélet és művészi szabadság.

Lehet-e valaki egyszerre szabad szellem és vállalható arc? Hol a határ a provokáció és a márkakárosítás között? Ezekre a kérdésekre nincs egyetlen jó válasz. De úgy tűnik, egyre többen keresik rá őszintén.

Megosztás
Link sikeresen kimásolva!